Wyniki konkursu z książką „Inne niebo”

Inne niebo, Magia ukryta w kamieniu, tom 3, Katarzyna Grabowska, książka, wydawnictwo Videograf, konkurs

Konkurs z „Innym niebem” dobiegł końca, przyszła pora na ogłoszenie zwycięzców. Muszę powiedzieć, że jestem bardzo miło zaskoczona liczbą zgłoszeń – cieszę się, że książka Katarzyny Grabowskiej wzbudziła aż takie zainteresowanie i naprawdę żałuję, że nie mogę obdarować nią wszystkich. Wiem, że każdy zawsze tak mówi, ale naprawdę trudno było dokonać wyboru. Widać, że włożyliście wiele serca w swoje odpowiedzi.

Oto nagrodzone komentarze:

Chciałabym stać się posiadaczką książki "Inne Niebo" z dość prostego, choć być może rzadko spotykanego powodu. Otóż uważam, że polscy pisarze są stanowczo niedoceniani, a ludzie z większą chęcią sięgają po literaturę w języku obcym, zwłaszcza angielskim. Ostatnio sama sięgałam po zagranicznych autorów, a przyznam, że czytanie jest dla mnie jak szybowanie po niebie. Uwielbiam zagłębiać się w ciekawe historie, a byłaby to dla mnie miła odmiana, takie właśnie "inne niebo? :)
Moja żona uwielbia, książki, próbuję mnie zarazić swoją pasją, niestety ja nie jestem stałym czytelnikiem w swoim życiu przeczytałem chyba z trzy książki w porównaniu do mojej żony to kropla w morzu,chciałbym sprawić jej przyjemność,zobaczyć na jej twarzy uśmiech, nie potrafię zliczyć ile już ich przeczytała, ale i Magia Ukryta w Kamieniu i Las Potępionych znajdują się w kolekcji jej książek, teraz tylko potrzeba kolejnej części aby mogła się w niej zatraćić i przenieść do innego świata, w którym będzie mogła poznać dalsze losy bohaterów.

Bardzo proszę autorów, żeby skontaktowali się ze mną drogą mailową: aivalarx94@gmail.com w celu przekazania danych do wysyłki :) Dziękuję wszystkim za udział i do następnego konkursu!

AKTUALIZACJA (23.05.2019)
Ponieważ jedna z osób zrezygnowała z nagrody, zaś druga nie odezwała się w sprawie podesłania adresu, wybiorę dziś i skontaktuję się z dwójką nowych zwycięzców.

2 komentarze:

...