KONKURS: Wygraj książkę „Inne niebo” Katarzyny Grabowskiej

Inne niebo, Katarzyna Grabowska, Magia ukryta w kamieniu, tom 3, Wydawnictwo Videograf, konkurs

Kochani! Jak wiecie – bo bezczelnie się chwaliłam i tutaj, i na moim fanpage’u czy Instagramie – niedawno swoją premierę miał mój kolejny patronat medialny, „Inne niebo” Katarzyny Grabowskiej, będące trzecim tomem i zarazem zwieńczeniem serii „Magia ukryta w kamieniu”. Mija właśnie dokładnie tydzień, odkąd książka trafiła na księgarniane półki, a nieco wcześniej poczęstowałam Was recenzją, gdzie, nie ukrywam, aż roiło się od pochlebnych słów. Choć emocje nieco już opadły i zdołałam trochę ochłonąć po tym, jak historia Julii dobiegła końca, nadal podtrzymuję swoje zdanie: część trzecia jest najlepsza z całego cyklu, stanowi idealne zakończenie tej opowieści. Aż szkoda, że nie wszystkie książkowe serie kończą się w tak dopracowany, ciekawy i barwny sposób. 

Ale już dosyć tego przeciągania! O tym, jak dobra jest ta powieść, będziecie mogli przekonać się sami, bo jak widać po tytule wpisu, zapraszam Was na konkurs – do wygrania aż 2 egzemplarze „Innego nieba”, ufundowane przez Wydawnictwo Videograf

Co zrobić, żeby wygrać? 

1. Zgłoś się w komentarzu pod tym postem, podając swój adres mailowy (jeśli chcesz) oraz odpowiedź na pytanie konkursowe. Wybiorę dwa najciekawsze komentarze, a ich autorzy otrzymają nagrody. 

2. Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz mojego bloga i polubisz fanpage. Zachęcam również do polubienia stron Katarzyny Grabowskiej oraz wydawnictwa; oczywiście opcjonalnie, nic z tego NIE jest warunkiem koniecznym

3. Jeśli masz swojego bloga/instagrama/fanpage'a i możliwość zachęcenia do udziału w konkursie (np. poprzez podzielenie się linkiem, opublikowanie zdjęcia, cokolwiek), również będę wdzięczna. 

4. Konkurs potrwa do 15 maja do godziny 23:59. Wyniki ogłoszę najpóźniej 19 maja. 

5. Bardzo proszę zwycięzców, by w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników skontaktowali się ze mną w sprawie przekazania nagród. W przeciwnym razie będę zmuszona wybrać kogoś innego. 


PYTANIE KONKURSOWE: 
Dlaczego akurat Ty chcesz dostać książkę „Inne niebo”? :) 

Udział w konkursie organizowanym przez rude-pioro.blogspot.com jest jednoznaczny z dobrowolnym przekazaniem swoich danych osobowych i oświadczeniem, że są one prawdziwe. Dane są przetwarzane wyłącznie w celach konkursowych, tj. wyłonienie zwycięzców oraz wysyłka nagród. Zgłaszając się do konkursu jednocześnie akceptujesz oświadczenie: 

Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej oraz informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych bloga rude-pioro.blogspot.com oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania. 


POWODZENIA!

32 komentarze:

  1. Chciałabym dostać "Inne niebo" ponieważ biore udział w BT z pierwszym tomem Magii i sądząc po opiniach bardzo mi się spodoba. Więc gdyby udało mi się wygrać Niebo to zostanie mi do kupienia tylko drugi tom. 😂
    Zachęcam do wspierania bibliotek przeczytanymi książkami.
    kamila.bucka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponieważ uwielbiam Kasię ���� jej postacie są bardzo autentyczne, jestem książkoholiczka �� jako czytelnik jestem bardzo wybredna osoba, nie łatwo mnie zadowolić, książki Kasi od razu mnie urzekły więc chciałabym muc w ciszy i spokoju zagłębić się w ostatnią część ���� i dodać ją na półkę na której spokojnie czekają dwie poprzednie części ��. Życzę powodzenia innym uczestnikom konkursu! Do kogokolwiek trafi ta książka, napewno się nie zawiedziecie! Powodzenia kochani ��

    kasiorek13zab@interia.pl ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać książki polskich autorów. Bonda, Puzyńska, Chmielarz, Darda. Pani Katarzyny nie znam a chcę poznać. Opis super a okładka wspaniała. Dlatego biorę udział w konkursie. Pozdrawiam emisia1130@wp.pl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie czytać książki ale zwykle sięgam po zagranicznych autorów, być może to jest błąd... Mam nadzieję, że ta książka sprawi, że chętniej będę sięgać po polską literaturę.
    lina-19@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy czytam przenoszę się w inny świat, w inne miejsce, gdzie nie czuje trudów życia codziennego.Błahostki odchodzą w niepamięć. Tym samym czuję się lepiej.Książki redukują u mnie stres i wprawiają mnie w lepszy nastrój.Jestem szczerą fanką takiego spędzania wolnego czasu.Bo ja lubię czytać i już!marzenastudent1990@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciała bym dostać książke inne niebo bo bardzo lubie czytać tej autorki książki ona pisze super książki są wciągające i można zrozumieć co pusze

    OdpowiedzUsuń
  7. Magda Czarnecka5 maja 2019 20:52

    Dwa tomy mam już za sobą. Kolej na 3-ci. Nie mogę doczekać się finału a za razem jestem trochę rozżalona, ze nie będzie kontynuacji. Ale wierzę w Katarzynę Grabowską że będzie dalej nas raczyć książkami na najwyższym poziomie: magda.czarnecka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczelam ostatnio robic własna biblioteczke i fajnie by bylo zeby ta właśnie Książka Inne Niebo znalazła sie w mojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  9. Inne niebo? Jestem ciekawa jak ono wygląda. Czy zechcesz mnie zabrać w ten inny świat i poznać jego cząstkę?
    magda-w0101@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja siostra przeczytała dwa pierwsze tomy i jest nimi zachwycona. Jako że jestem molem książkowym, po przeczytaniu od razu poleciła mi te książki. Wczoraj zaczęłam czytać "Magię ukrytą w kamieniu" i już nie mogę doczekać się kolejnych części. Chciałabym wygrać "Inne niebo", nie tylko ja chcę ją przeczytać ale też siostra, która nie może się doczekać żeby poznać dalsze losy Julii.
    mariolaulanowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. " Inne niebo " cykl Magii ukrytej w kamieniu cudowna seria. TO jak p.Katarzyna przenosi nas do średniowiecznej wsi jest to coś niesamowitego.Dlatego proszę o kolejny tom przygód Julki.Pozdrawiam kaziu1130@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  13. Uważam, że każdy z nas zasługuje na własne niebo. Ja jeszcze nie odnalazłam swojego, przechadzam się ścieżkami życia i czekam na anioła, który pomoże mi do niego trafić i którego ja za rękę poprowadzę. Wierzę, że to się stanie, ale póki co książki są dla mnie namiastką nieba.
    Tayen tayen@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym stać się posiadaczką książki "Inne Niebo" z dość prostego, choć być może rzadko spotykanego powodu. Otóż uważam, że polscy pisarze są stanowczo niedoceniani, a ludzie z większą chęcią sięgają po literaturę w języku obcym, zwłaszcza angielskim. Ostatnio sama sięgałam po zagranicznych autorów, a przyznam, że czytanie jest dla mnie jak szybowanie po niebie. Uwielbiam zagłębiać się w ciekawe historie, a byłaby to dla mnie miła odmiana, takie właśnie "inne niebo? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym wygrać tę książkę, ponieważ nie zapoznałam się jak dotąd z twórczością pani Grabowskiej, a jestem jej bardzo ciekawa :) julia.donaj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszka Kandulska7 maja 2019 22:13

    Dlaczego akurat ja? Bo tytuł tej książki przywiódł mi na myśl wspomnienia pierwszej miłości. Miłości, trudnej, młodzieńczej, lecz bardzo dojrzałej, miłości wystawianej na wiele prób, miłości na odległość. Niby to samo niebo nad nami, ale nad każdym z nas inne...dzieliło nas ponad 150 km. Uczucie nie przetrwało, ale pięknych wspomnień wspólnych 7 lat nie zabierze mi nikt. Nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam :) Ja niestety jeszcze nie miałam am doczynienia z czytaniem książek prócz szkolnych lektur. Od pewnego czasu stwierdziłam że człowiek który nie czyta literatury ma małą wyobraźnię. Gdy ktoś mnie zapytał jakie książki lubię zawsze bylo mi wstyd. Postanowiłam to zmienić. Długi czas w sumie szukałam książek które mogłyby mnie zachęcić ale jakoś ciężko mi wybrać skoro nie wiem co nawet lubię. Jakoś natrafiłam na "recenzję" tej książki i stwierdziłam że w sumie to jest to. Uwielbiam oglądać filmy o tej tematyce wiec myślę że gdyby mogłaby być to moja pierwsza książka na pewno wciągnęła by mnie w ten magiczny świat czytelników. Bardzo chciałabym ją wygrać i zacząć z nią moją pierwszą przygodę :)
    skowronek98@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam jeszcze twórczości autorki, a książki uwielbiam. Są zdecydowanie moją największą pasją. Czytanie książek zdecydowanie daje mi wiele przyjemności i pozwala zapomnieć o wszelkich problemach.

    gosia.s012@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem młodą osobą, z wymierającego gatunku czytelników. Czytając książki polskich autorów lepiej rozumiem świat. Chciałbm przeczytać książkę "Inne niebo" by poznać losy bochaterów.Cenię polską kulturę. Wierzę w przewagę Polskiej sztuki na aranie międzynarodowej.
    filip.jendrzej@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś byłam "molem książkowym". Dziś kontrolę nad moim czasem wolnym przejęła praca, codzienne obowiązki, problemy bliskich. Chcę znaleźć chwilę dla siebie i wrócić do swojej pasji.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym powrócić do dawnych wieczornych rytuałów pochłaniania książek. Ostatnio nie mogę trafić na książkę, która by mnie pochłonęła więc może ta by zapoczątkowała spiralę i ruszyła maszynę czytającą...

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie czytałem poprzednich części więc jeśli wygrałbym trzecią część to zmotywowałoby mnie to aby przeczytać dwie poprzednie

    OdpowiedzUsuń
  23. W moim życiu jest taka kochana osoba,
    której ta książka na milion procent się spodoba!
    To wspaniała kobieta - miód, malinka,
    a na imię jej babcia Krystynka.
    Koło drożdżowego ciasta i pachnacej gorącej kawy, zawsze leży jakiegos autora tekst ciekawy. "Innego nieba" babcia nigdy na tym stoliku nie miala, ale gdyby je dostala napewno by do gory z radości fruwała

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja żona uwielbia, książki, próbuję mnie zarazić swoją pasją, niestety ja nie jestem stałym czytelnikiem w swoim życiu przeczytałem chyba z trzy książki w porównaniu do mojej żony to kropla w morzu,chciałbym sprawić jej przyjemność,zobaczyć na jej twarzy uśmiech, nie potrafię zliczyć ile już ich przeczytała, ale i Magia Ukryta w Kamieniu i Las Potępionych znajdują się w kolekcji jej książek, teraz tylko potrzeba kolejnej części aby mogła się w niej zatraćić i przenieść do innego świata, w którym będzie mogła poznać dalsze losy bohaterów.

    grzes.kli.1992@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiecie jak to jest przeczytać książkę, która was zachwyciła, a tu na kolejny, finałowy tom musisz czekać kilka miesięcy?! Ja byłam zrozpaczona... Polubiłam niesforną Julię, płakałam nad bezsensowną śmiercią, bardzo przeżywałam niespełnioną miłość bohaterów i od nowa zakochałam się w mojej ulubionej, mrocznej epoce. Wiem, że Pani Katarzyna zafundowała nam w "Innym niebie" ogromny wachlarz emocji, będzie płacz i radość, zachwyt i smutek, ale koniec wszystko wynagrodzi. Ciekawa jestem, czy chociaż troszkę przewidziałam zakończenie. Marzy mi się niemożliwe, ale kto wie...
    Czekam bardzo ❤️

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytam książki nie dlatego, że nie mam życia, ale dlatego, że zdecydowałam się mieć ich wiele. Dzięki nim odwiedzam odległe miejsca, podróżuję w czasie i zwiedzam światy tak różne od codziennego. Szybuję na skrzydłach wyobraźni, by móc przeżywać przygody razem z bohaterami.
    Na półce dwie pierwsze części czekają grzecznie na zakończenie trylogii, bym mogła w pełni oddać się słowu Pani Kasi.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dlaczego akurat ja chciałabym dostać książkę ,,Inne niebo"? Ponieważ jestem typowym molem książkowym, który uwielbia zatopić się w nieznananej rzeczywistości pozwalającej na chwilę odskoczni. Ponieważ uważam, że świat stworzony przez Katarzynę Grabowską jest unikatowy, pozwala nam na oderwanie się od rzeczywistości i wejście w buty kogoś zupełnie innego. Dodaje skrzydeł mojej wyobraźni i spędza sen z powiek podczas niejednej nocy. Ponieważ nie mogę się doczekać przewrócenia pierwszej strony, cudownie pachnącej nowej książki, trzymając w drugim ręku kubek z herbatą i wkroczenia w nieznane. Ponieważ naprawdę WARTO.

    iza.karpik@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym dostać książkę, ponieważ moja przyjaciółka jest zakochana w tej autorce a akurat zbliżają się jej urodziny. Jeszcze nie ma "Innego nieba", a bardzo bym chciała jej podarować tę książkę. Jest mi bliska i życzę jej "innego nieba", już teraz dlatego mogłabym wpisać w książkę piekną dedykację, która już kształtuje się w mojej głowie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim marzeniem od zawsze było posiadanie własnej biblioteczki w domu. Tak, żeby w każdym momencie móc sięgnąć po jakąś ciekawą książkę i odpłynąć w nowy świat. Powoli to marzenie spełniam i książek na moich półkach robi się coraz więcej. Jednak wciąż mnóstwo jest tytułów, które znajdują się na liście "do przeczytania" i uzupełnienia w biblioteczce. Dlatego też uważam, że to ja powinienem wygrać tę książkę. Byłby to kolejny krok do spełnienia marzenia, a zaraz kolejna możliwość podróży, z nowymi przyjaciółmi, ich przygodami i uczuciami! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Dlaczego akurat Ja chcę "Inne niebo" ...hmmm ... napewno jak każda Pani fanka i tych pięknych powieści, po prostu pragnę przeczytać co dalej.. Ciekawość ogromna napewno.Muszę dodać, że los mi zesłał " Magię ukrytą w kamieniu" wygrywając licytację dla chorego chłopca z mojego miasta,kolejną wypożyczyłam z biblioteki ,okazały się tak magiczne ,że przeczytałam na "jednym tchu" również moja mama,bratowa i sąsiadka ������ Marzymy teraz o "Innym Niebie ".Czekam wiec zakochana z utęsknieniem i "klapkami na oczach" ���������� Pozdrawiam serdecznie i Gratuluję tak pięknych powieści ��

    OdpowiedzUsuń

...