ZAPOWIEDŹ: „Chłopak, który pokazał mi, jak żyć” Samanta Louis

Chłopak który pokazał mi jak żyć, Samanta Louis, ebookowo, e-bookowo.pl, książka, ebook


Ona była wokalistką, która stopniowo zdobywała sławę, choć wciąż starała się trzymać wszystkich na dystans. On z kolei tańczył na jej koncertach i doskonale wiedział, że ich relacje powinny być czysto zawodowe. Ale przecież zasady są po to, żeby je łamać; wszystko się zmienia podczas jednego z występów. Anastasię wciąż gonią demony przyszłości i chyba tylko Nate jest w stanie je przepędzić. 

Ten krótki, dość nieudolny opis wyżej to zaledwie niewielki ułamek tego, czego możecie się spodziewać po książce „Chłopak, który pokazał mi, jak żyć”, wydawanej przez wydawnictwo e-bookowo.pl. To debiutancka powieść piszącej pod pseudonimem, polskiej pisarki Samanty Louis, którą być może kojarzycie z Wattpada. Jeśli lubicie romanse, ale takie, które poza wątkiem miłosnym oferują też coś więcej i nie przedstawiają papierowych, płytkich bohaterów – to może być książka dla was. Autorka pokazuje, jak bardzo wydarzenia z dzieciństwa mogą odcisnąć się na ludzkiej psychice i że przemoc domowa to coś, co dotyka wielu osób, mijanych przez nas codziennie na ulicy. Nawet tych, którzy pozostają w świetle reflektorów i wydają się nie mieć żadnych tajemnic. 

Mam przyjemność poinformować, że mój blog objął „Chłopaka, który pokazał mi, jak żyć” patronatem medialnym. Oficjalna premiera powieści – a w każdym razie jej papierowej wersji – już 30 kwietnia. E-book jest już dostępny w sprzedaży, możecie go dostać tutaj: KLIK

Niebawem możecie się spodziewać mojej recenzji, ale już teraz zachęcam was do sięgnięcia po książkę Samanty Louis. Warto wspierać polskich autorów, szczególnie tych debiutujących :) 

Przypominam: premiera już 30 KWIETNIA. 

Chłopak który pokazał mi jak żyć, Samanta Louis, książka, ebook, ebookowo, wattpad

4 komentarze:

...