KONKURS: wygraj książkę D.B. Foryś „Tylko żywi mogą umrzeć”

Tylko żywi mogą umrzeć, D.B. Foryś, książka, ebook, ebookowo, wydawnictwo, konkurs

Dawno tutaj nie było żadnego konkursu, a mam dla Was coś, o co zdecydowanie warto powalczyć. Mowa oczywiście o moim najświeższym patronacie, „Tylko żywi mogą umrzeć”, autorstwa D.B. Foryś. Jeśli potrzebujecie zachęty, zawsze możecie zajrzeć do recenzji albo do listy powodów, dla których ta książka koniecznie powinna znaleźć się na Waszej półce.

Zwycięzców w konkursie będzie dwóch. Pierwsze miejsce to świeżutki, pachnący nowością papierowy egzemplarz powieści, na dodatek z autografem i zakładką, a drugi to e-book, który powędruje do właściciela z dedykacją od autorki (szepnę jej słówko, żeby o tym pamiętała).

Zasady są bardzo proste:

1. Zgłoś się w komentarzu pod tym postem, podając swój adres mailowy (jeśli chcesz) oraz odpowiedź na pytanie konkursowe. Wybiorę dwa najciekawsze komentarze, a ich autorzy otrzymają nagrody.

2. Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz mojego bloga i polubisz fanpage. Zachęcam również do polubienia stron D.B. Foryś, serii o Tessie Brown oraz wydawnictwa; oczywiście opcjonalnie, nic z tego NIE jest warunkiem koniecznym.

3. Jeśli masz swojego bloga/instagrama/fanpage'a i możliwość zachęcenia do udziału w konkursie (np. poprzez podzielenie się linkiem, opublikowanie zdjęcia, cokolwiek), również będę wdzięczna. 

4. Konkurs potrwa do 28 lutego do godziny 23:59. Wyniki ogłoszę najpóźniej 3 marca. 

5. Bardzo proszę zwycięzców, by w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników skontaktowali się ze mną w sprawie przekazania nagród. W przeciwnym razie będę zmuszona wybrać kogoś innego.

PYTANIE KONKURSOWE:

Dlaczego akurat Ty chcesz dostać książkę „Tylko żywi mogą umrzeć”? :)

Udział w konkursie organizowanym przez rude-pioro.blogspot.com jest jednoznaczny z dobrowolnym przekazaniem swoich danych osobowych i oświadczeniem, że są one prawdziwe. Dane są przetwarzane wyłącznie w celach konkursowych, tj. wyłonienie zwycięzców oraz wysyłka nagród. Zgłaszając się do konkursu jednocześnie akceptujesz oświadczenie:

Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej oraz informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych bloga rude-pioro.blogspot.com oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.

POWODZENIA!

9 komentarzy:

  1. Dlaczego ja? Zawsze mam problem z odpowiedzią. Kocham czytać i poznawać nowych autorów,a tu akurat tak się składa,że nie znam twórczości tej autorki. Pomimo,że mam już u siebie tytułową podstawkę,zakładkę i kubeczek😉 brakuje mi tylko papierowego wydania książki

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę dostać tę książkę, ponieważ czytałam pierwszy rozdział i muszę przyznać, że tak mnie porwał, że czułam, że to jest to. Ten styl pisania przekonuje mnie i myślę, że on tez pokona mojego lenia i niemoc z czytaniem, która trwa już od dłuższego czasu. Jeżeli dostanę tę książkę, na 101% będę wyczekiwac kolejnych tomów. Ponadto autorka jest w podobnym wieku co ja, więc czuję, że moje pokolenie napisało coś dobrego, więc tym bardziej muszę mieć tę książkę na półce :)


    Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej oraz informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych bloga rude-pioro.blogspot.com oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym dostać tę książkę, ponieważ czytałam jej fragment, który bardzo mi się spodobał. Chciałabym zobaczyć, jak autorka poprowadziła i zakończyła tę historię ;)
    Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej oraz informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych bloga rude-pioro.blogspot.com oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się z wielką przyjemnością i chętnie przygarne książkę "Tylko żywi mogą umrzeć" Dlaczego Ja bo dużo słyszałam o tej książce nie znam jeszcze twórczości tej autorki ale chętnie poznam.Jestem bardzo ciekawa tej książki ��❤����❤����Oświadczam ze zapoznałem się z treścią klauzuli informacyjnej oraz informacja o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych bloga rude-pióro.blogspot.com oraz prawie dostepu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się z wielką przyjemnością i chętnie przygarne książkę "Tylko żywi mogą umrzeć" Dlaczego Ja bo dużo słyszałam o tej książce nie znam jeszcze twórczości tej autorki ale chętnie poznam.Jestem bardzo ciekawa tej książki ❤❤❤Oświadczam ze zapoznałem się z treścią klauzuli informacyjnej oraz informacja o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych bloga rude-pióro.blogspot.com oraz prawie dostepu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania

    OdpowiedzUsuń
  6. Dosłownie chcę umrzeć podczas lektury książki. Czy to przez moje pękające serce z powodu śmierci ukochanego bohatera, czy ze strachu, czy też ze śmiechu. Mam nadzieję, że ta książka dostarcza równie wiele emocji i marzę o tym, by się przekonać jakich nowych doświadczeń zdobędę podczas lektury. Jak na razie jestem żywa z braku nowych lektur, więc jestem gotowa na to by umrzeć. ;)
    naatttkaa@wp.pl
    Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej oraz informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych bloga rude-pioro.blogspot.com oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo proszę o przymknięcie oka na spóźnienie z powodów technicznych :(
    Arya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź na to pytanie nie jest taka prosta jak by się mogło wydawać ;)
      Primo - dosyć sztampowo - kocham czytać i zbierać książki, więc dla takiego rarytasika na pewno znajdzie się miejsce na mojej (tylko lekko przepełnionej) półce :D
      Secundo - przeczytałam kilka rozdziałów na Wattpadzie i coś czuję, że długo nie wytrzymam nie poznając dalszych losów Tessy, żarcików Gabriela i oczywiście tajemnic Killiana <3
      A w dodatku, (nie znam więcej liczebników w tej formie :D), z racji tego, że dzisiaj jest Tłusty Czwartek, to wedle starego przysłowia należy się "Coś dla ciała i coś dla ducha", więc po maratonie pączkowym chętnie przytulę ciekawą lekturę ;)

      Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej oraz informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych bloga rude-pioro.blogspot.com oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.
      PS Lepiej późno niż później, prawda? ;)
      Arya (zielonkales@go2.pl)

      Usuń

...